2010-08-17 @ 11:56:05
Haha, kanske det märks att jag är ledig idag när första inlägget kommer denna tid på dygnet. MEN jag vaknade inte just, jag har hunnit vara till Martin Baari (super god lunch för billig peng) och ätit med mamma och pappa som bjöd mig på frukost/lunch, och efter de var jag till KELA och kollade att jag har alla papper som ska vara i fyllda, vilket det var.

Har precis överfört pengar till mitt konto, ska nämligen till veterinären med Leo idag då han ska vaccineras. Så då blir man ännu fattigare. Har super fullt program idag, hoppas jag hinner fara och springa nå idag, såg idag i spegeln att jag börjar få dubbelhaka, men det är ju inte så underligt när jag bara äter och ser film, haha ;)

Nu ska jag o min knäppa katt leka lite. Hörs senare! :D


Jag och leo för några dagar sedan, han vägrar vara stilla nu så gick inte att ta en ny bild ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0