2010-04-07 @ 11:32:55
.. 3 timmar i frisörsalongen. Mitt hår är MÖRKT, har nog aldrig haft såhär mörkt hår, men jag gillar det faktiskt! :) Men konstaterade nog att jag aldrig tänker överge Artistica och Eva som jobbar där. Egentligen är det rätt bra att ha möjligheten att få vara med i shower, för i samband med dem färgar frissorna ens hår eller klipper utan att vi behöver betala, så man får prova på mao alla frissor istan, jag har snart gjort det tror jag (om vi överdriver lite), men ännu har ingen slagit Artistica!!

Nu ska jag käka lite smörgås, blev så hungrig efter att ha suttit med färg i håret. Sen ska jag och Thomas fara o shoppa färg. Jag ska färga hans hår, haha! Jag som aldrig har färgat någons hår, så får se hur det slutar. Tänker ta fre och efter bild.



Bilden är inte den bästa, men håret är möörkt

 

 


Kommentarer
Postat av: nataliii

oj va fint de blev :) du passar bra i de!

2010-04-07 @ 17:56:02
Postat av: Annu

tack sötnos!

2010-04-07 @ 19:42:53
URL: http://theannu.blogg.se/
Postat av: nataliii

du har ju längre hår än mig nu :D

2010-04-07 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0