2010-04-27 @ 18:16:56
Thomas sitter och surfar vid matbordet, Annu fixar chokladbollar och gräver i sössön med händerna.

Annu: "Men så blek du är älskling!" *rör snabbt den geggiga handen längs Thomas ansikte*
Thomas: "Men no e det nu fan!!"
Annu: *flabbar*
.
.

2 min senare går Thomas för att tvätta bort geggan från ansiktet, var efter han sätter sig vid köksbordet och surfar vidare.

.
.
Annu: "Oj, så ren o fin du blev!!" *rör med ännu mera gegga på Thomas kind*
Thomas: *svordomar flyger ut ur hans mun*
Annu: hahaha
Thomas: *stiger upp och fortsätter svära och går mot badrummet*
Annu: *stiger också upp och rusar efter*
Thomas: *skriker till och springer för sitt liv*
Annu: *springer efter och härmar ett monster, och flabbar*
Thomas: *anlänt till badrummet och vänder sig skräckslaget mot chokladmonstret*
Annu: *flabbar och sträcker snabbt sig efter hans arm och klätar ner den, samt andra kinden*
Thomas: *flabbar, svär, flabbar, svär*
Annu: *flabbar, flabbar, flabbar och tänker* "1-0 till mig"




Maahaaa, 1-0 till mig!! (Tvättat av händerna här)



SLURP!!



HAHA, jag har tänkt det många gånger och tänker det igen. TÄNK om folk skulle se hur vi fjanttar oss ibland, de skulle ju tro vi är galna! Gårdagens diskussion tänker jag inte ens dela med mig av till er, haha ni skulle sluta se mig som en mogen, allmänbildad, respektingivande, 19-årig tjej! ;D Men ni kan bra fantisera..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0