2010-04-08 @ 13:38:34
Vaknade just efter en helt sjuk dröm, haha! Den slutade med att jag satt på wc och sket, samtidigt som Thomas kom hem till oss och skulle träffa mig, så jag fick panik då wc-dörren inte gick att låsa, haha.

Jag har med andra ord vaknat.  Ska på slimmet idag igen, men det är sista gången. Sedan ska jag och Ansu promenixa längs stranden med hunden hennes. Synd bara att det är så skit väder.. :/

Jag har annars börjat vänja mig vid hårfärgen nu, för igår var jag genast jag gick förbi en spegel eller skyltfönster "VEM TUSAN ÄR DET DÄR?! AAAH DET ÄR JAG, JUST DET JAG..", haha. Tänkte surfa lite på nätet nu innan jag pyser iväg till slimmet om 30 min. :D

Hörz!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0