2010-04-17 @ 13:27:04
Så jäkla skönt nu efteråt! Jag var nämligen så jäkla rädd när hon som gjorde akupunkturen kom in i rummet med nålarna. Kände bara hur det hettade till i fötterna (som det gör när kroppen förbereder sig på flykt när man är rädd). Hade med kameran denna gång så ni ska få se mördarnålarna.


Ser ut som en rädd 5-åring, men kände mig så också, haha!



Första nålarna



Det jag skulle bota var min evig hosta och snor i hela skallen = förkylning som vara i 3 månader



Det brände som fanken ibland, och man kände sig som en nåldyna.. MILT sagt



De sista 15 min satte hon dessutom 5 nålar i ansiktet, och DE sved så in i *piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*



Sådana här snygga märken har jag på kroppen nu var nålarna suttit..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0