2010-04-25 @ 15:52:09
Idag känns det att det var roligt igår, mina ben värker av allt dansande och jag är slö och bakis. Men jag ångrar inte utekvällen igår med Lena fast den blev väldigt spontan och mitt i allt. Men sådana kan ju inte misslyckas!

Den började med att vi förfestade med goda drinkas hos Lena, och efter kanske 40 min efter att jag kom dit så kom även Pate. Haha, vår humor spårade nog rätt ordentligt där ett tag, men svinkul var det iaf! Sen slängde han oss till krogen var vi fortsatte festa, först på Ollis, men där var inget drag, så vi gick vidare till Fontana. Jäklar så kul vi hade, 4e helgen irad vi e ute bara vi 2 och det blir bara roligare för varje helg, hoppas vappen kan toppa gårdagen (tror inte det).

Nu ska jag i alla fall springa på wc, och efter det tänkte jag överföra bilderna från kameran, nu när jag äntligen hittat sladden. Hade ingen kamera med igår, men tänkte snatta bilder av Lena, för hon hade med kameran. :)



Känner mig så snäll och oskyldig med rosett in håret, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0