2010-04-06 @ 22:20:32



Nu är jag hemma igen. Var och provade kläder till Karisma i 3,5 timmar. Men vi fick till sist alla kläder, fick en salig blandning av kläder, kommer att ha pappa att filma showen, så ska se om jag sedan orkar klippa ihop något klipp från då jag går på catwalken och ladda upp hit. :) Bilder kommer som vanligt alltid att komma upp från showen, Johan Pensar brukar fota showen + vänner som kommer o kikar.


Jo, jag ska annars till Trendy, de ska färga mitt hår inför showen, så får se då vad det blir för färg, tror faktiskt de bara kommer färga håret brunt, typ samma som nu. :)


Men nu ska jag krypa ner under täcket o kika på 24 med pojkvännen min.



Hittade mig annars på Karismas hemsida när jag surfade där idag.

 

 

Det har annars varit över 100 läsare nu de senaste 3 dagarna, undrar bara vem ni alla är?  Skriv gärna om ni orkar en kommentar varifrån ni är från, ex. Vasa, Korsholm. Eller mera detaljerat, ex. smedsby, vasa centrum osv. ;)

 



XoXo

Annu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0