2010-04-29 @ 22:51:01
Huhhu, ikväll är jag helt slut! Har precis satt mig ner på sängen och loggar in på Facebook och skriver ett inlägg här på bloggen. Dagen har gått åt att flytta alla grejer från lägenheten in i paketbilen, och nu på kvällen har jag varit på en super tung ridlektion av Anna Tujulin. Jag är helt mör i hela kroppen av att ha lyft lådor och dyl. + ridit vilden Eila ikväll.

Lektionen gick i övrigt super bra, alltså inte  gick allt jag gjorde bra, men jag kände jag fick jobba, och får jag det (Vare sig det går som de ska eller inte) så tycker jag lektionen gått bra. Både jag och Eila pusta ut och säckade ihop av utmattning när vi skrittade av i slutet. Oj oj, vad jag tycker om den tjocka köttbullen till häst. Hästar är livet ska ni veta, det finns ingen stress eller vardagsbekymmer när man slänger sig upp på en hästrygg!

Här kommer i alla fall de få vilder jag kom mig för att fota idag. Klockan är kvart före 12 och Thomas har ännu inte kommit hem, den stackaren är påväg hem från att ha fört sista lasset till hemgården sin i Maxmo.



Började morgonen med att fara till Neste och köpa kaffe och kakao


Alltså jag älskar denna människa så otroligt, han är så fin!! Kan inte säga det för många gånger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0