2010-04-06 @ 13:55:17

Ni anar inte hur jäkla bra dag jag haft so far! Började dagen med att vakna upp bredvid älskling här i lägenheten, sen kollade vi ett avsnitt av 24 och efter det begav jag mig på mitt första LadySlim-pass. För de som inte vet så har jag 2 prova på gånger, men hoppas jag får sponsorering att till 5 ggr. Well, anyway så det var super tungt, haha jag har ingen kondis alls. Men det var kul med "personlig tränare" som sa vad man skulle göra, och om man gjorde fel.

 

Efter det passet gick jag till skolan och kollade min studentresultat, och vet ni vad?? JAG BLIR STUDENT VÅREN 2010!!! Jag är så jäkla glad, ni vet inte.

 

Nu ikväll ska jag dessutom och prova kläderna jag ska ha på karisma showen nu på fredag, så det blir 6 olika outfits eftersom det är 6 st ingångar + grande finale. :)

 





Men nu blir det att kolla 24 med älskling o käka upp glassen han köpte till mig. :)


XOXO
En glad Annu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis tjejen!! :)

2010-04-06 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0