2010-04-17 @ 16:13:52
Vaknade just efter 1,5 h powernap. Blev helt super trött mitt i allt. Tror de beror på akupunkturen? Nu ska jag i alla fall börja fundera på vad jag ska ha för kläder ikväll när det blir partajj. Har bara 40 min på mig att fundera ut det ifall jag ebhöver strumpbyxor eller inte, behöver jag det måste jag fara och köpa i sista minuten (som vanligt).

Vad ska jag ha fö skor då? Nä nu måste jag börja rota i skåpet, vill inte ha mina pumps i detta klottväder, så tror jag tar platta skor för omväxlingskull, tror ändåd et blir ollis, och där spelar det inte så stor roll om ja ghar höga klackar eller ej. :) Har ju ändå inbygd klack, haha!


Pöss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0