2010-04-22 @ 22:29:58
Kom just till lägenheten, eller inte just, men kasnke för 40 min sedan. Har hunnit duscha, äta och nu ska jag ta och hämta varsin bulle till mig och thomas + varsitt mjölklglas och krypa ner i sängen o mysa innan jag ska sussa.

Orsaken till varför jag kom hem sent idag är för jag varit i stallet ikväll och ridit och matat prickikorvarna som bor i stallet. ;) Ridningen gick prima, red Trolli eftersom Eila tappat en sko.

Som jag gissade orkar jag inte överföra bilderna (mycket få) från igår, så tar det i morgon. Ska annars i morgon på moder - dotter trip till Seinäjoki och shoppa. Ska bli riktigt kul, ska kolla in skor till min studentklänning, så hoppas jag hittar några.

Nä nu ska jag gå och sova jag somnar snart här, är så trött. Fysiskt också, för märkte just när jag skulle dricka saft att jag bara skakar för jag är så slut haha! Men dukig är jag som varit och rida när jag var ut och festade och drack igår! :D



Som sagt, nu somnar jag.. GOD NATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0