2010-04-24 @ 10:52:46
Ntöigen lördag, höhö, inte för att jag känner någon skillnad med veckodagarna när jag är ledig. Men ändå. T hade väckarklocka på kl. 10 så jag var mindre munter när jag vaknade av den, men gick i den sval dusch för att bli lite mera vaken, hah, skulle vilja ha film på när jag just vaknat så jag kan se hru jag verkligen är. Alla säger jag har världens sämsta morgonhumör, heh.

Nu ska jag i alla fall klä på mig och åka in till stan med Mamma för att var smakråd till henne. Vi ska söka klänning till min student åt henne, vi var ju i Seinäjoki igår men hittade inget åt henne. Men ajg kom hem med ett par svarta jeans och en bikini undredel (övredelen var hemskt!!)


Idag har jag och Thomas annars varit tillsammans i 8 månader, haha. Är fortfarande förvånad hur det kunde gå, jag hade bara några dagar före jag träffat fjantten predikat om hur bra jag trivs som singel och inte skulle orka med ett förhållande just då, eftersom jag har så mycket på gång.. oopsie, så gick det ju inte precis ;)


 

 

 

Började annars fundera på att bli mörkblond igen.. Vad tycker ni, passar jag bättre i blond eller brunt hår?? :)

 



Kommentarer
Postat av: lotta

Hmm, blont :)

2010-04-24 @ 20:44:44
URL: http://lottavafan.blogg.se/
Postat av: läsare

blont e du sötare i o snyggare :)

2010-04-24 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0