2010-04-17 @ 09:02:16
Idag har jag varit uppe med tuppen, för jag hade talkomatning i stallet idag också, men det gick snabbt för hästarna skulle lämna inne i stallet eftersom de har förutspått att det skulle falla ner aska, och uppmanade människor att motionera inne istället eftersom askan irriterar luftvägarna, så gissa vem som gick och försökte andas så lite som möjligt när hon gick utomhus i morse? haha

Nu ligger jag i sängen, och ska börja klä på mig och fara iväg till akupunktur, jag gör det inte frivilligt utan min kära mor tvingar med mig. Men denna gång tänkte jag ta med kamera så jag kan ta foto på nålarna jag har i mig så ni får se.

Men som sagt nu ska jag hoppa i kläderna och föna håret, var en snabbis i duschen efter att jag kom hem från stallet.

Håll tummarna att jag inte svimmar när nålarna placeras ut på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0