2009-10-07 @ 11:52:07
Jag skulle sluta skriva blogg, men det har varit en sådan hemsk dag går och idag att jag inte klarar av att vara oskriven.

Vi åkte iväg på söndag till Polen - Krakow, där vi spenderade hela måndagen och hade det super bra. Vi skulle igår (tisdag) åka vidare till ett par gruvor och senare till Berlin med buss. Denna morgon hann vi inte längre än äta frukost och sätta oss i bussen. Vi blev räknade och vi var redo att fara.. Men då hände det ofattbara, vår älskade E kände av en allergisk reaktion och gick ut ur bussen med en lärare som var med oss på resan. Sen såg vi henne aldrig mer..

Detta är det absolut hemskaste som jag varit med om! Det är få fel, en 17-åring ska inte dö. Jag har försökt acceptera det, men jag kan inte, jag klarar inte av att tänka jag aldrig får se personen igen, hon är borta, borta för alltid.

Vi hade en minnestund idag på morgonen i ca 45 min, men vi som var med på resan satt i 2 h där och grät. Mina tårar bara forsade ner, jag kunde helt enkelt inte sluta gråta.. Kan det inte ännu heller! Sånthär får inte hända!!!

Jag fattar inte bara att du är borta på riktigt.. sånthär händer ju "inte" mig!!

Vila i frid du fina människa. Du blir en fin färgklick där upp i himlen.



Alla tänker på dig, Vila i frid käre du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0