2009-11-24 @ 14:26:55
Fy så deppigt förra inlägget var! Skäms lite nu.. Jag kollade et sex and the city avsnitt och tog en powernap, så nu är jag på bättre humör. Ska räkna lite inför morgondagens matteprov + läsa lite till religionsprovet som är på torsdag.

Blir ni också lättare deppiganär det är mycket? Jag är nu inte lika glad som jag brukar trots powernappen o SATC, för jag drömde om Emilia, så grät när jag vaknade.. Så känner det där hemska hålet i bröstet nu igen, som jag hade veckan då vi kom från Polen..

NÄ NU!! Nu blir det skärpning, inte deppa ner sig nu i höstmörkret.. JAg ska nu gå o ta tag i boken och sen få belöna mig med ridning o bli på bättre humör!! :)


Hej hopp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0