2009-11-15 @ 12:55:12
God morgon allihop!

Vaknade för kanske 40 min sedan, och då har ajg sovit länge för att vara här hemma. Min familj har för vana att stiga upp rätt "tidigt" och bli högljudda och hundarna springer omkring som några dårar o busar på mornarna, så det blir helt enkelt inte många timmars sömn när jag sover hemma. MEN inatt då jag gick och sova en 6-tiden kom jag på den geniala iden att sätta örnproppar i öronen, så nu har jag NÄSTAN fått sova ostört! :)

Gårkvällen var toppen. Förfestade hos Hanna, var det spårade ur kanske lite för oss, haha! Men så jäkla roligt, länge sedan man hade en så rolig utekväll! Såklart hör det ju till att det ska vara LITE drama inblandat någonstans när det kommer till pojke + flicka + alkohol..  Men inga farligheter denna gång.

Har just ätit frukost o sitter o funderar om jag ska ringa ett samtal eller ej.. hmmm

Men ha de bra, alla krabbisbarn!



Ansu, Line o jag på Fontana.. vet inte vart Hanna hade tållat bort sig här, elelr vart pojkarna for?

 

XoXo
A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0