2009-11-30 @ 12:31:36
Alltså snart åker jag in till stan för att köpa en gummbåt, fortsätter det regna såhär kommer jag ju behöva ro till skolan framöver! Tur att vi bor på en backe, så vi får i fortsättningen bo på en liten ö här.

Tänk i morgon är det 1a december, och jag måste erkänna jag är små besviken på mamma o pappa, för jag har alltid fått en choklad jukalender kring lillajul, men i år fick jag ingen. Jag tycker annars inte om choklad, men det är något speciellt med choklad kalendrarna! Jag nämnde iaf inget om besvikelsen för dem, eftersom jag tänkte de kanske överraskar mig? Men nä de gjorde de inte, de har glömt, BUHUUU!!! Och jag tänker inte köpa någon själv, för  det är ett så stor BIG NO-NO, det förstör hela grejen med julkalendrarna, de ska man överraskas med!! NEJ, jag hatar att bli stor!!!

Har ni en kalender i år? Fast ni är "stora" nu?



Jag vill ha en!! :'(



XoXo

Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0