2009-11-25 @ 12:00:46
Idag när jag körde hem från stan, såg jag att de säljer julgranat vid Plantagen. Alltså nu är det ju jul snart på riktigt! HÄRLIGT!

Drack också årets första glögg igår i min ensamhet då jag läste på prov. Fast glöggen hjälpte mig inte i matte provet idag, de va svinsvårt! Men det har jag alltid tyckt matte är, men ändå har jag alltid klarat mig och fått godkänt, så får se om det håller i sig i detta prov..

Nu är det bara 2 prov kvar.. I can se the light, haha! Nä men de ska bli kul att fara o rida i morn, behöver verkligen det eftersom jag är så stressad, skulle gå i taket om jag inte hade ridningen denna vecka då det är prov o 1000 inlämningsuppgifter som ska in.. Men jag tycker själv jag gjort det bra so far!

Ska fara senare o äta till mr. T så jag får nå mat i mig, sen hem igen och läsa vidare. Jag iallafall kan konsentrera mig bättre om jag har ett ordentligt avbrott och kan fara bort eller ngt liknande..

Nej fy va tråkig jag är som bara pratar om plugg o skola.. Men tyvärr e det enda jag hinner med denna vecka..

Ha de gött!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0