2009-11-27 @ 07:05:01
Idag ska jag skriva mit sista prov för denna gång, och det känns det är sista, för jag är så otroligt trött o vill bara ha det undan! Ska o luncha me mr. T idag, och sen hem och gör mig i ordning för kvällens jobb. Det humoristiska eller jobbiga, vet ännu inte vilket ord jag ska använda, är att kvällens PR-grej är endast för mig. Det är bara jag som kmr vara där. Så får se hur det går, trodde ngr andra tjejer som va där sist skulle komma, men nej..

Önska mig lycka till i både provet och ikväll/natt.. Nu ska jag gå o äta frukost o fixa mig, sen iväg till skolan.


Fast det är bra mysigt att mysa under mitt stora duntäcke också, kan man månne skriva provet hemma?? ;)




XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0