2009-11-16 @ 19:09:00
Halo, igen!

Är ni också sådana som inte kan vara utan musik? Jag skulle inte klara av att läsa på prov utan musik, men om ingen är hemma kan jag inte vara utan tystnaden om jag läser på prov .. knepigt... Men om jag är ut och springer (vilket inte skett på sistone särskilt ofta, eller över huvudtaget) så kan jag inte vara utan musik, inte när jag åker buss, bil, tåg, flyg, ja nästan ingenstans, vill ha musik hela tiden! Antar det hör till dagens tid, att människor blir knäppa när det är tyst, för om ni tänker efter, när är det tyst på riktit?

Haha, kanske någon redna läst på Facebook, men fick just Spotify, så tack Fredrik!! :) Nu knarkar jag musik nonstop!



Pinsamt, men tkr faktiskt Miley har bra musik!



XoXo
A nnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0