2009-11-21 @ 01:00:26
Ååh hörde på radion idag Shakira - my hips don't lie (tror den heter så).. Damn, vad jag började tänka tillbaka på alla SURSIK discon man satt i bil 1,5 h för, det var tider det. Då var vårt motto "man kan ha roligt utan alkohol", och vi ansåg att alla som drack alkohol kunde inte ha roligt på riktigt! Nu är det istället att man vägrar fara på krog nykter..

Jag minns mitt första Sursik disco, då var jag med Natta o hennes kompisar, o en av dem hade 1 öl med sig som de blev "full" på (eller så va de någon annan, men minns det var 1 person i umgänget iaf?).. Sen blev jag kär i stället då de hade disco så ofta och bra DJ, så började ta med mig Malin o Satu, sen kom Ida, My o Mia med mig en gång också. Vi försökte fara på alla sursik discon, och alla e "bönder" (som vi tyckte, heh) på discot tyckte vi var så coola när vi va från "stan".. haha DET var tider det!



 

 

Fy, när jag tänker på hur man dansade på de discona känner jag bara hur alla mina muskler värker i kroppen! :S NEJ, nu blir det natten för moi! :) Nati nati alla söta..

 

XoXo

A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0