2009-11-15 @ 22:38:25
Ska strax börja gå o sova. Såg annars Leijonkungen idag, och konstaterade att det är nog enda filmen som är gjord för att kunna ses fler än 1, 2, 3 gånger! Erkänn den är super bra! Den har dimensioner för  både barn och vuxna.. Haha, oroa er inte, änker inte analysera filmen, alla har väl ändå sett den? Tänkte väl det, annars borde ni skämmas, det hör till allmänbildningen! ;)

Ser så fram emot nyår, ni har ingen aning hur mycket jag väntar på den!  Det kommer bli magiskt. För de som missat så ska min syster-mellan (Ina) gifta sig med sin pojkvän. De är så fina ihop, men jag kan inte tänka mig att  HON ska gifta sig, hon blir ju lixom vuxen på riktigt då? Vill jag ha en vuxen, VUXEN syster-mellan?? Vågar jag fara ut på bar med henne efter det? Tänk om hon blir en sådan där fru som sitter hemma och bläddrar genom recept dagarna i ända, och funderar vad hon skall överraska sin man med för mat när han kommer hem från jobbet. Fast nu är det ju i och för sig Ina vi talar om, så allt det där är nog uteslutet, haha!



Tänkte jag skulle dela med mig lite av mitt favoritklipp i Leijonkungen! :)

 

Men nu ska jag ta och gå och sova så jag orkar i morgon! Sov gott!

XoXo

A nnu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0