2009-11-19 @ 23:54:14
Mamma: visa nu vad du köpt!
Annu: Okej! *springer efter t-pajtan och kjolen* Kjolen ska jag ha till en svart topp + svarta strumpbyxor såklart och mina nitklackar
Mamma: Jaa-a nog ska de nu va kort nuförtiden! Hur ser tröjan ut då?
Annu: Vänta ska fara till rumme o byta om.. *springer o byter om, o e lika snabbt tillbaka o ståltserar*
Mamma: Den va ju häftig.
Pappa: *vaknar i soffan bredvid mamma* Oj en tiger, eller är det en panter? *småler*
Annu: Tiger, GRÄU
Mamma: Vad fick du ge för de där då?
Annu: Hmm, jag minns inte men kjolen ca 20 euro, tröjan typ 5, 6 euro. *tillägger snabbt* DE VAR PÅ REA! :)
Mamma: Du MÅSTE sluta köpa så mycket, det kan bli ett beroende!! Du hade bra lön i sommar, ta vara på den istället för att köpa massa kläder!!
Annu: *suckar*


Måste föräldrar alltid ha rätt, o vara såna jäkla glädje dödare!! Älskar kläder och skor, vill ha mera.. Måste nog försöka extraknäcka mera.. Bara jag skulle få tummen u rööva o skicka in mitt skatekort till Jarmo o Rantasalonki.. så får man redan lite money.. Well, we'll se about that.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0