2009-11-17 @ 16:55:23
Sitter med min psykologi essä, "Vad betyder det i praktiken att hitta sin identitet? Vad är min identitet".. När vi fick rubriken tänker jag, lätt! Men nu vet jag inte hur jag skall börja hela essän.. CRAP!

Jag är kär i ett par skor igen.. Men kan inte köpa dem, fast igentligen brde jag nog kunna det, för då kan jag ha de på julfesten o utekvällar nu i vinter, så vi får se om jag köper de av min reklam-lön! :)


Har kollat in dessa flera gånger, tkr de är asläckra!! MJAU! Inte så dyra heller, ca 50 euro.

 

Såhär står det om dem:

"Dressade" men ändå öppna stövletter som visar lite mer av foten.
Skaftbredden går att reglera och resår i remmarna ger en behaglig gång
Platå under tårna
Dragkedja bak
Klackhöjd: 10cm


XoXo

A nnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0