2009-11-29 @ 22:43:43
Har just kommit hem från my love. Fattar inte hur tiden alltid ska gå så fort då jag är med honom. Men nog om det! I morgon ska jag fixa lite skattekorts grejer så jag får mina 3 löner från de olika keikkorna jag gjort nu under hösten, ska sitta bra med lite pengar. Sen planerade jag också att jag ska spara pengar i helgen o skippa krogen o vara hemma o mysa i höstmörkret.

Så börjar sista perioden i gymnasiet nu på tisdag, känns helt underligt. Tänk absolut sista perioden, sen är gymnasiet bara ett minne.. Nja kanske inte riktigt. Ska i april göra ngt bild kurser i skolan, eftersom de alltid krockar med de obligatoriska o teoretiska kurserna, men annars e allt klart! :) Vi får se nu, det här ska bli skoj!


XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0