2009-11-28 @ 00:53:43
Annat kan jag väl inte säga om kvällens keikka. Den var väldigt underhållande, speciellt efter några timmar när alla från pojkar till gubbar fått i sig rätt mycke vin. Då började de ösa på med smicker till en, 2 grabbar i kanske 20-25 års ålder kom fram till mig o sa "jag har kollat in dig hela kvällen, du är bra vacker".. En annan man i ca 28-32 års ålder drog en blygsam raggnings replik när jag höll i 2 olika cidersorter. han skulle välja mellan, han sa "mä otan toi, se näyttää hyvältä, niinkun sä" haha. Sen fanns de en en anna  herreman på 40+ som utbringade en skål till hur vacker han tyckte jag var, haha, trodde jag skulle dö av skratt. Sen var han inte dålig med att berömma mig resten av kvällen heller o han sa det till honom som anställde mig också under kvällen, så det var ju bra, haha! Ungefär sådär höll hela kvällen på. JO, jag glömde det roligaste, det var en man som friade till mig, hahahaha! När jag sa jag var upptagen försökte han övertyga mig om att han skulle bli en bra man, o våra barns kulle bli så fina!!

Tolka mig rätt, jag tror inte jag är snyggast i världen, inte därför jag skrev detta. HAr aldrig varit med om en sådan här situation tidigare bara.. men tydligen tyckte de MYCKET fulla finnarna jag var "vacker" ikväll, fast iof, de säger ju att allt blir vackert då man är full. HAHA!

Nä nu värker fötterna så mycke att jag skulle kunna hugga av dem.. Nati nati! :)


Så här enkelt klädd kunde man tydlige se ut för att få de att hända ngt i de fulla finnarnas brallor!




XoXo
Annu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0