2009-11-18 @ 10:42:55
Fick åka hem från skolan för att jag blev sjuk, detlajer om vad jag felar vill ni nog inte veta tror jag.. ;)

Alltså idag konstaterade jag för 100:ande gången "GAH VAD JAG VILL VARA KARL!!" Allt är så mycket lättare då, på alla sätt och vis. Fast iof, då skulle jag inte ha mina goa bästa vänner (antagligen), eller min fin, fina pojkvän (antar han aldrig skulle gå o bli bög, därför utesluter jag det)..

Nu ska jag iaf FÖRSÖKA få i mig en yougurth, men med denna svullna mage o magknip, tror jag inte det kommer att gå.. Så blir väl desperata hemmafruar för hela slanten istället..

Håll er friska, inga roligt att vara "pipi"! Jag är glad det inte är svinis jag fått iaf, det skulle jag INTE orka med!!



Liten söt jag ligger i soffan nu med min laptop i famnen.. Nu dags för film under min mysiga filt


XoXo
A nnu

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du alltid snygg??

2009-11-19 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0