2009-11-16 @ 12:41:48
Har just kikat ett eller två avsnitt av Gossip Girl. När jag började se serien för något år sedan tänkte jag att den var väldigt överdriven. Men hur överdriven är den igentligen om man tänker efter? Alla de där bitarna som serien bygger på finns ju i vår vardag också: fester, svek, gräl, pojkproblem/flickproblem, ära, lycka, pengar, fattigdom, hiarki, egoister, ja listan kan fortsätta hur långt som helst..

Kanske inte serien är så överdriven sist och slutligen? Det jag märkt med mig själv iallafall de senaste månaderna, är att jag förändrats en aning.. Visst jag är samma "gamla" Annu, men jag bryr mig inte lika mycket om små grejer, orkar inte med det vanliga fåniga tjej-tjaffsen. Varför sätta ner så mycket tid på vad andra tycker, och tänker eller  gör? Kör ditt eget race utan att köra över alla andra..

Men nu ska jag kika ett till Gossip Girl avsnitt, sen ska jag ta och göra lite nytta! :)



Blair o Chuck. Season 03 episode 08



XoXo
A nnu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0