2009-11-28 @ 11:07:00
Sovit gott? Jag har sovit dunder bra, tills jag fick massa sjukt i magen, men har tagit värkmedicin nu så det är borta. Idag kmr jag inte hinna blogga, för jag skall nu hoppa in i duschen, sen packa väskan ,och efter det iväg till min lover boy o fira lite lillajul med honom nu på dagen, för ikväll ska jag iväg på lillajul fest till Hanna. Det ska bli super skoj, går alltid så galet till då vi e där, haha! Men kul är det alltid!

Men nu ska jag som sagt hoppa in i duschen, o börja göra mig klar, så inte hela dagen far iväg till att göra mig klar! :D Puss på er.



Här är från förra veckan. Han vet sin plats i vårt förhållande, haha. Nå nä vi hjälptes nog lite åt.



XoXo
Annu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0