2009-11-15 @ 22:57:05
Jag fick just den här videon skickad till mig på Facebook.

 

Tycker det är lite små kul när man läst alla kommentarer hon fått på sin video, fast de flesta är väldigt elaka. Men hon kan ju bara inte vara seriös när hon filmar den där videobloggen? Jag hörde nog Satu prata för någon vecka sedan om någon liknande tjej hon sett en video om, kanske det är samma? Men det här e i alla fall en svensk bloggare (har inte själv ännu kollat in hennes blogg bara denna video, men lär väl göra det senare), men antar man hittar hennes blogg om man googlar amanda var det, eller liknande!

 

Så jag blev utmanad av Tobbe nu i alla fall att göra en liknande video o ladda upp, haha, så vem vet om det kommer någon dag ett liknande youtube-klipp här. Jag menar hon kan ju inte vara seriös där? Inte tänker jag ialllafall vara det om jag skulle ladda upp ngt sånt? Tkr det skulle vara ur underligt att filma sig själv o prata in i pocketkameran.. HAHA

 

Annars tycker jag hon hade fint hår, vill också ha sådär långt hår!!

Well, well, now over and out!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0