2009-11-03 @ 19:40:18
På lördag är det Emilias begravning, och jag ska fungera som "fotograf" under den.. Blev tillfrågad och tkr det är självklart jag ska ställa upp, det är det sista jag kan göra för Emilia o hennes familj, samtidigt som det känns förjävligt och jag helst bara skull vilja avstå o skrika ut hur hemskt allt är.. Men tror när det kommer till kritan att det är bra jag har ngt annat att tänka lite på, så jag inte bara gråter o blir så förfärligt nere som jag blev när vi kom hem från Polen o va på minnesstunden följande dag..

Äntligen ska hon få det fina slut hon förtjänar på livet här på jorden!
Fan va jag saknar dig Emilia!!!

 

Nu ska jag ta o dricka ngt som släcker törsten o kika på lite matte + kika nå på TV för ömväxlings skull.. Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0