2009-11-23 @ 00:08:05
Jag var påväg och sova, men så började jag tänka vad jag allt hunnit med detta år.. Det är ju sjukt mycket! Jag vet det är först när det närmar sig nyår man ska tänka så, men det är så mycket skoj att jag tänker dela med mig av mina starkaste minnen redan nu!



Januari:


15.01.09 Såklart min födelsedag.. 18 år fyller man inte alltid. Firades to-lö

 


23.01.09 när mannen i mitt liv lämnade denna jord.. ingen höjdpunkt men ett datum att minnas

 

 

 

Februari:


16-20.02.09 Utbytet i februari. Leyre från Spanien bodde hos mig 1 vecka

 

 

 

Mars:


03.03.09 Gjorde min första ordentliga fashion Show. Karisma Fashion Show..
Var eld och lågor många veckor före och efter showen! + alla Vero Moda showe osv.

 


Alla otaliga krogkvällar på Fontana

 


25.04.09 Kvällen som vi bara skulle käka ost, blev en spontan utekväll..
Med lite för mycket alkohol för alla 3 damer.. Alla mådde skit följade dag,
och skrattar ännu idag åt kvällen på Royal..

 

 

April:


Hinner ha körkort i någon vecka, sen blir man påkörd..

 


01.05.09 Vappen som var en 10p på alla sätt o vis.. Förutom då den slutade så tidigt kvällen



Även denna månad hade vi så otrolig roliga utekvällar

 


15.05.09 VILA fashion show på Fontana.. SUPER!!

 


24.05.09 TIGI fotograferingen, pinup tema (ännu vi frissan på bilden)

 


29.05.09 Första fotograferingen med fotograferingen Kenneth Hed

 


30.05.09 Skolavslutningen

 

 

 

Juni:


MIDSOMMAREN <3 bästa jag någonsin haft




haha letande efter den perfekta brudtärenklänningen + mitt internetshoppande drog igång






Juli:


Edith hade varit hemma i 1 månad. Allt var back to "normal"



Jag hade det bästa sommarjobbet någon kunde få!
juni-augusti



Jag blev fotad av Heli Hirvelä, och kände mig som världens snyggaste när jag fick se bilderna



23.07.09 Lena tvingade med sig mig på sjön.. Ni har väl sett videon? HAHA



25-26.07.09 Två dagars photoshoot i Vasa.. Vilket senare ledde till flera fotografer hörde av sig






Augusti:

05.08.09 Photoshoot med Sami Pulkkinen på morgonen..


05.08.09 Photoshoot med Jarmo Glader på kvällen..




06.08.09 Madonna konserten med mina älskade systrar



09.08.09 Jag blev kär i denna snygging! puss



13.08.09 Skolan börjar igen


18.08.09 Jag blev brunett


25.08.09 Jag bestämde mig för att ta bloggpaus.. Minns därför
inte vad som hände för spec i Sep, annat än att jag blev lyckligare än på länge..



- - - - -




Oktober

05.10.09 Värsta dagen i mitt liv.. Emilia lämnade denna jord..
Livet för oss som ä kvar blev mörkt och dyster


Hälsade på min älskade syster i Örebro, sverige






November:


Fotografering med Jarmo Glader gånger 2



07.11.09 Fick uppleva den finaste begravningen någonsin.. Fick ta farväl av en kär vän!



Hade ärligt talat en för jävlig tid efter Polen resan. Men hölls på fötter tack vare mr. T.. Han gör mig hel..



Jaa-a resten vet jag ju inte hur den kommer att utspela sig av året. Men so far har det varit MYCKET händelserikt



NU, ska jag sova.. NATI

XoXo
A nnu

Kommentarer
Postat av: Ina

Kärlek!

2009-11-23 @ 19:04:23
URL: http://vikingwedding.blogspot.com
Postat av: Annu

<3

2009-11-23 @ 21:09:03
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0