2009-11-08 @ 16:27:21
Oj va det kändes kul att skriva november som rubrik, de e ju snart jul "ta me fan", Härligt!!

Ligger i soffan nu o kikar EMA '09, såg ngr klipp av Justin Timberlake, alltså hur kan man vara så jävla het? Jag inte förstå alls! Well, well, jag tänkte klaga lite, för mitt sår på knä har inte gått ihop än o de har gått på tisdag 1 vecka, de tar super sjukt och jag vet inte om jag kan rida ännu denna vecka pga det! MORR

Sen skrattade jag till mig själv idag, för jag läste på Vasabladet att man kunde skicka textmeddelande o vinna 5 ggr grej till LadySlim. Jag måste verkligen börja träna nu, har fått en mindre smickrande mage, haha! Och hur kan det komma sig?? Jag som inte är ute och festar eller bara ligger hemma o slappar eller myser med mr. T?? Näe nu måste jag ta mig i kragen o fixa bort den så jag får på mig klänningen till Inas o Magnus bröllop på Ny år!

Nu ska jag fortsätta kolla EMA, so long!

XoXo
A nnu

Jag o söta syster, som ska GIFTA sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0