2009-05-05 @ 20:24:55
Alltså alla har ju fobier för olika saker, vissa för höjder, andra för vatten osv. Min e för getingar, jag kallsvettas när jag ser en geting o jag springer gärna fort som faen bort då jag hör ljudet av en (fast de kan vara en bollfluga eller humla).

Men jus såg jag ett klipp o en som hade scenskräck o ställde upp o sjöng i Talent, blev så rörd av snutten när han började gråta! Ni bör se den, det funkade inte att göra den till länk, men kopiera detta "Jamie Pugh -singer" så hittar ni lkippet på youtube, tycker den är rätt bra.

Om vi tror på oss själva klarar vi av ALLT!



Där står stackarn o var livrädd, men gjorde ett toppen framförande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0