2009-05-22 @ 17:06:54
Idag har jag haft en toppen dag! Förutom att jag försovde mig, men resten var så great. Jag hade inga normala timmar och endast 2 sådana. Efter skolan var jag på stan själv i 2 h, helt underbart! Jag tror jag är enda som tycker om att gå i butiker själv, man får gå i egen takt och se på precis vad man vill utan att ens tänka tanken på vad den andra tycker.. De 2 timmar jag gick bar flög iväg! Hittade min vårfestklänning, så nu har jag en sådan! Sen hittade jag massor med skor, men inget köp där.. Budgeten sade stop!

Nu ikväll ska jag me girlsen till vår sommarstuga för att ta det lugnt och komma bort från precis allt, grilla korv, spela spel, se någon film, snacka, dricka gott o sen sova när natten faller på! Helt jävla underbart!

Men nu ska jag fara och packa det sista in i kylväskan, ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0