2009-05-30 @ 17:43:24
Jaa-a, i morse steg jag upp kl halv 7, elelr sådär ordentligt kl 7 och började fixa mig! Löshåret skulle fixas, sminket klistras på, kläderna testas och kolla vilka accesoarer som skulle med. Allt detta utan stress så 3.5 h tidigare började för att itne behöva stressa.

Om jag ska vara ärlig tyckte jag att jag var rätt snygg! Hade min klänning från VILA, nitband i midjan, svarta armband, svarta naglar, svarta klackskor, löshår och enkel make-up.

Nu sitter jag i solen med en GOD drink jag gjort och talar sådär smått med Lena, hon ska strax fara hem till sig o hämta sina grejer, sen blir de fest!

Ska gå o välja kläder till kvällen och dricka slut min goda drink!

Ha en toppen skolavsluning allihopa! :)


Så här snygg var jag idag! Klackarna sjönk ner i gräset så det ser ut som jag inte har ngr klackskor, men det är nog det, snygga sådana om jag får säga det själv :) Nitbältet i midjan hade jag hunnit ta bort här, likaså mina armband för jag skulle byta kläder då pappa kom o fråga ifall jag inte vill ha bilder på min dress.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så vakker du er Anna !

kjempefin er du, ha en fin sommerferie :)

2009-05-31 @ 00:21:00
URL: http://marthetroan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0