2009-05-29 @ 17:14:34
Huhhu en sådan dag! Dagen började med att komma 1 h för tidigt till skolan, men det gjorde ganska många så jag behövde inte vara ensam. För den som undrar vad vi gjorde 1 h för tidigt i skolan så kan jag berätta att informationen i vår skola går inte särskilt bra runt.. ;) Men jag o Malin som kommit för tidigt till skolan gick till stranden och drack ngn öl.. vilket magen sen påminnde oss inte passade sig på mrogonen, men kul blev skolan ju *höhö*

Nu på eftermiddagen gick jag på stan med Kajsa och kika på skor (köpte ett par) och sen var det min fotografering på Sandö. Kenneth fotade och var super bra, all nervositet bara fo iväg sådär tjopp! Så hoppas bilderna blir bra!

Sen fick vi se ngr bilder som fotografen Sami Pulkkinen tog på oss innan showen på Artistica (VILA showen).

Så här är en bild i alla fall.. Nu ska jag iväg och möta upp Eski, vi ska ut o köra o kanske käka lite kex någonstans! :)



Kommentarer
Postat av: Simon

Snygg kaveri man har! :)

2009-05-29 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0