2009-05-12 @ 12:12:25
Halo allihopa!

Fy fan jag mår illa, jag har jäkligt sjuk hals, huvudvärk, hög temp (inte just nu iof men stegring nu iaf), o värk i kroppen! Men jag ar försökt tvingat mig att sova nu men har inte funkat, massa ljud av en grävskopa här utanför så jag blir galen!

Hur som helst, jag tycker så synd om mig själv så jag sitter o äter jorgubbstårta, fast jag vet att det inte är kanske det bästa när det känns som jag kommer att spy när som helst.. Jag vet det är trevlig info jag delar med mig, men ja ja ;)

Lena sitter som bäst på hennes jobb o underhåller mig med SMS, precis vad jag behöver så jag inte går i taket! Borde läsa på prov men huvudvärken uppmuntrar inte till det precis.


Fy fanken, hittade denna söta bild på Elvis! Kan han inte ha stannat sådär liten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0