2009-05-12 @ 16:04:29
Jag vet, jag vet jag har otroligt tråkigt, men detta ÄR sista inlägget, sen SKA jag läsa på prov! Iallafall försöker jag intala mig det! Nu kör vi lite snabba frågor jag kopsade av Mikki! :)

Namn: Anna-Karin
Vad drack du senast? Mjölk
Vad gjorde du igår kväll? Låg och vred mig av magknip
Hur många hamstrar har du haft? En, min älskade Hamlet <3
Kan du gå ner i spagat? Nej, nej
Vad ska du göra imorgon? Skriva prov, läsa på nästa prov, sova
Senaste inköp: Svart nagellack och sprit.
Senaste film: Sex and the City
Vad har du i ditt fönster? massa stuff som inte får rum någon annanstans
Tycker du om att cykla? Om man far ut spontant med Lena
Vem som du sov över hos senast? Hmm, det minns jag inte
Vem sov över hos dig senast? Edith
Vem pussade du på senast? En snygging i lördas

Vad ska du göra nu? Efter detta, ska jag tvinga mig läsa på prov!
Vad ska du göra sedan? Kika semifinal till Eurovisionen
Vem träffade du sist? Grannen
Vem skulle du vilja träffa nu? EDITH
Sjunger du i duschen? HAHA det händer väl??
Vem ringde dig senast? Jouhan
Vem rinde du till senast? Mamma
Hur länge sov du inatt? tillsammans kanske 4 timmar?
När ska du gå och lägga dig ikväll? Efter Eurovisionen
Vad gjorde du för tre timmar sedan? Satt och åt?
Vad skulle du vilja göra nu? Vara frisk och vara ute i solen

Vänner du kan prata om allt med? Jo!
Person du kan lita på till 100 %? Jo, många!
Har du badat i år? Nepp
Tidsfördriv? Bloggen, Facebook, Film, SOVA om jag är hemma alltså
Vad heter du just nu på msn? A N N U

Hur många syskon har du? Två
Kär i någon just nu? NEJ, försöker iallafall inte vara de
Känner du någon som heter likadant som dig? Jo
Morgontrött? ALLTID.

När är du född? 15 Janurai 1991
Var bor du? Kosholm
Nuvarande hårfärg? Blond
Ögonfärg? Blå

Vad läser du för bok nu? Borde läsa hälsokunskap.

Humör just nu? Trött och hänging
Vad har du för parfym idag? ingen alls
Vill du ha barn? Inte idag
Hur stort är ditt rum? ingen aning, rätt stort? iallafall när det är städat
Har du tv/dator i ditt rum? 2 datorer
Piercingar? öronen
Tatuering? Nej
Hur många converse allstarskor äger du? ett par äkta o ett par fake.
Brukar du vara osminkad i skolan? Nej
Skostorlek? 39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0