2009-05-07 @ 15:56:56
Gaaah jag avskyr verkligen Elvis just nu! Han har käkat upp mitt andra par sneakers!!! Så om någon vill ha en 8 månaders hundvalp så får den som FÖRST BJUDER på honom!!

SEN, så hittade Petra en mask i jordgubbssylten till plättarna i skolan, SEN fick vi veta att Förintelseresan vi ska på (för de som inte vet är det en studieresa till bl.a. Polen o Tyskland var vi får se hur förintelsen gick till) kommer att krocka med provveckan, dvs att man måste skriva proven någon annan tid, vilket har visat sig INTE fungerar så bra i vår skola!!

MORR MORR MORR!!

Men nu ska jag morra vidare, sen äta, sen iväg o öva inför VILA showen som e nästa vecka (fre)!

Kommentarer
Postat av: sabina

först trodde jag att du mena att den rikitga elvis hade ätit upp skorna... kan bero på att jag är helt lost och trött .

2009-05-08 @ 19:32:04
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/
Postat av: Annu

haha nej nej, det är nog min lilla jävel till hund! haha

2009-05-08 @ 19:42:09
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0