2009-05-19 @ 15:40:42
Haha, jag trodde inte man använde raggningsrepliker, trodde de bara fanns så man kunde tänke "nämen guud va gulligt" när man läser om folk som fått höra sådana, men idag sa de en helt okänd kille en sådan replik till mig!

kille: hej, kan du hjärt och lungräddning ? *ser fundersam o flörtig u*
Annu: Njaa, vadå rå? *ser förvånad ut*
kille: för ja tror just mitt hjärta stannade! *ler flörtigt*
Annu: haha, va söt du e *ler o går långsamt därifrån*
killen: *ser bara efter mig när jag går*

Jag menar hur sött va inte det, han som sa de va rätt söt också (hoppas du ser detta, haha)! Nä men det förgyllde min dag, blev så glad av den lilla tönttiga repliken. Trodde som sagt inte sådana repliekr användes längre, dessutom har ajg inte hört dendär förr! ;)



Kommentarer
Postat av: janie

nää va sött :D

2009-05-20 @ 22:31:22
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Zeez

Tänk nu om han höll på å dö

2009-05-24 @ 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0