2009-05-25 @ 22:05:36
heh, jag vet jag skrev jag skulle sticka från datorn, MEN när jag läste Jaes blogg (helt super skoj att läsa, kolla in den! Har den länkat längre ner på sidan) såg jag sådana där "svara på frågor", och jag vet inte vad det är, men tycker de är roliga att fylla i, så här kommer det!

Fem frågor om förhållanden
är du singel?: Finally till 100%
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej (inte längre tror jag på det)
kärlek eller sex?: Kärlek
har du varit kär i någon?: Oo-jaa!
finns det någon för dig just nu? Ingen som faller i mitt tycke nej, är för kräsen tror jag, hah!

Tio frågor om dig själv

fullständiga namn? Anna-Karin Helén Åkers
när fyller du år?: 15 Januari
några utsmyckningar på din kropp, isf var? Öronen
vad har du på dig just nu?: haha mina snygga tajta ridbyxor och en vit lös t-pajta var det står "local guide" på
vilken årstid är bäst?: Vintern (ordentlig)
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? i armarna på den man tycker om *mys mys mys*
vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är positiv, glad, bryr mig om mina vänner och självständig
vad är du bra på? haha, jaa-a? Flumma en massa, eller prata och glömma vad jag skulle säga
vem älskar du mest på denna jorden? Min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans (om det är en stilla liggande människa)

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? Edith, Ina, Lena, Ansu m.fl.
vem vet allt om dig?: Ina
vem är den roligaste av dina vänner? Edith, har inte umgåtts med henne utan att fått skratta så magen tar ont
vem är snyggast av dina vänner?: Ina, så tur så brås jag på henne! Nä men alla är skit snygga o heta!!
vem är mest partyprinsessa?: EDITH!!!!
vem är den du helst har filmkväll med? Alla
vem röker av dina vänner? Många
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig: Oj, Edith tror jag faktiskt om man måste ta med ngn.. Men går annars nog ensam!

10 frågor om din familj

vem står dig närmast?: Systrarna
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? helt OK
vem är farligast i din familj? Jag, haha
vem ser roligast ut i din familj? ELVIS!! (hunden)
vem är coolast?: Pappa, inga tvivel
har ni något husdjur?: 2 hundar
vem har du mest gemensamt med? Systrarna
vem står för underhållningen?: Pojkvännerna
vem sover du oftast med?: Ina
roligaste kvällen med familjemedlem? Då systrarna firade vappen 2008

10 frågor om idag

vad har du gjort?: Varit i skolan och ridit
har du varit glad idag?: Nej inte först, men sen blev det på topp
har du varit ledsen idag?: Aningen
har du gjort något bra idag? Jo :)
vad ska du göra nu?: gå o äta sen duscha
har du gjort något dåligt idag?: failat i biologi provet *buhuuu*
vad har du ätit idag?: jugurt, fiskpinnar me potatis, smörgås
har du duschat idag?: i morse, nu igen
är du trött nu?: MASSOR
vad händer imorgon?: skola 2 h, sen skriva på arbetsavtal

Killen:

Har du hittat den rätta killen?: Nepp, men nog hittar man en sån ngn gång..
Har du en kille just nu?: Räknas Elvis?
Kyssa dig på halsen?: Rätt hett
Kyssa dig på munnen?: Jamen visst, om jag gillar den
Har du vart ihop med någon för inte så längesen?: Yepp

Skolan:

Går du i skolan?: Yepp
Har du någon gång skolkat?: Yepp
Har du varit i skolan idag?: Yepp

Annat
:
Hur mår du just nu?: Tröttilainen
Har du mer än 2 bh:ar/toppar?: haha, va tror du? Jo
Har du piercat dig?: Bara öronen
Telefon/mobil? En skit Nokia som e ihop tejpad för att hålla ihop
Vem ringde du senast?: Toba
Vem ringde dig senast?: Lena
Vem sms:a till dig senast?: Toba
Vem sms:a du till senast?: Toba

Övrigt:

Är du hungrig just nu?: JOO
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?: Blogg, Facebook

Familj:

Hur länge sen var det du träffa din pappa?: 5 min sedan?
Hur länge sen var det du träffa din mamma?: 2 min sedan?
Går du på någon sport?: Yepp
I så fall, vilken/vilka?: Ridning
Trivs du med den sporten?: Oh ja, min drog
Tycker du att den sporten är rolig?: Yepp, finns inget bättre.. Folk har bara fördomar
Gör den sporten dig glad när du håller på med den?: Den får mig glömma allt annat, lär en att ta ansvar o sammarbeta
Hur länge har du hållit på med den sporten?: 13 år, så börjar bli ett tag! :)

Övrigt:

Gillar du punk-stilen?: Inte om jag ska ha den
Har du sminkat dig idag?: Yepp
Isåfall, vad för smink?: Foundation + mascara
Vad har du på dig för trosor just nu?: sköna
Hur ser dem ut?: Rosa med svart spets
Vad har du för bh/topp på dig just nu?: Svart
Hur ser den ut?: men gud, haha spets

Tonåren:

Hur gammal är du? 18
Hur tycker du att du har det hemma? Pensionärshem
Har du bra självförtroende? Yepp
Kan du lita på dig själv? Beror lite på
Vill du ändra på något i ditt liv? Jo, jag vill bort från Vasa!!
Något du vill ändra över din kropp? Smalare lår
Kan du själv säga att du tycker att du är söt? Yepp

Kärlek:

Har du någon kille? Nej
Vill du ha kille? Inte just nu, är itne förtillfället en Relationship typ
Ångrat någon kille? Yepp
Hur många har du varit kär i? Två
Gillar du någon nu? Nepp
Som heter? -
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Yepp
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa, men korta om det är på det sättet att man vet personen i fråga ska bort eller en själv inte stannar kvar på stället eller så.. Då kan korta vara de mest underbara veckorna/månaderna man haft!

Vänner:

Har du bra vänner? Yepp, man börjar se vilka som faktistk är vänner nu
Du tycker om att va med dina vänner? Yepp
Har du många vänner? Det skulle jag kunna påstå
Vad heter dom som du litar på mest? Edith, Ina, Lena, Ansu
Vad heter din/dina allra bästa vän? räknade just upp dem
Vad är bäst tycker du, att ha få bra vänner, eller många som man inte kan lita på till hundra? En blandning.. Precis som jag har

Mogenhet:

Har många sagt att du är mogen för din ålder? Räknar inte sånt, men det har hänt nu som då
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Yepp
Har du fått höfter? Jo, widescreen här haha
Har du kille? fortfarande inte
Du älskar att shoppa? Kul om man skulle ha pengar

Kommentarer
Postat av: Emil

Tack så mycket :)

Jag studerar i Lund på en skola som heter LBS, underbar är den!

2009-05-26 @ 13:27:05
URL: http://madisonheavenside.blogg.se/
Postat av: janie

aaw, va söt börjantext :*

2009-05-27 @ 15:23:38
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: janie

DIN BLOGG E HELT SUPER :D

2009-05-27 @ 15:23:55
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: jenny

Trivs du med den sporten?: Oh ja, min drog



jag håller med dig fullständigt! rider själv också, och har ridit på ridskola sen jag var 4 år gammal. före det red jag hemma på mammas häst.

eftersom du skrev på husdjur att ni hade två hundar, antar jag att du inte har nån egen häst, skulle du vilja ha en? :)

2009-05-27 @ 19:19:27
URL: http://jnn.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0