2009-05-10 @ 10:55:07
Oj oj, jag o Lena for igår på en spontan utekväll, vilket bröjade med att vi efter bion hämtade mina grejer från mig o åkte till Lena o fixade oss. Sen kom även Pate dit och umgicks o sen slängde han oss till staden. Hör o häpnad jag ville till Ollis (efter ngr om och men) vilket visade sig vara bara ett bra val, vi hade sköj sköj!

Idag är det morsdag, så Grattis alla mammor! :) Men tycker synd om min mamma, hon ligger med hög feber o e sjuk, men tur för mig för jag e lite bakis känner jag, så skulle inte orka med något hej-hoppsan-program. ;)

Men nu ska jag ta och hoppa i duschen, sen ska jag klä på mig och börja läsa lite på morgondagens och onsdagens prov.

Tänkte jag slänger några bilder hit också från gårdagen! :)


Pate o Annu



Hon e ju bara bra söt! Lena (de va såån feelis när "Kom igen Lena"
spelades, jag o Lena vrålade så vi blev hesa! haha ;)




söt söt söt




haha, jag borde sluta med dendär posen, så ful! haha



Feelisen var på topp, HELL YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0