2009-05-11 @ 17:45:25
  1.  Jag har skrivit dagbok sedan jag var 7 år, fast mina inlägg då var korta o väldigt beskrivande! Ska ge några exempel från dagböckerna genom tiderna. Här kommer de

    ..
    Anna-Karin 7 år "Jag är suk! Jag fik poikbasiler idag!"
    .. Anna-Karin 8 eller 9 år "Jag fikk min fösta puss ida, an va kladdi int alls lika fint som i törnrosa!"
    ..
    Anna-Karin 10-11 år "Föst sa mamma ja gick böri beställ Frida, men sen sa Ina den had sex fakta, så då får jag int de nå mer!"  eller "Ja sa ti mamma just att ja had hål i röven, då fick hon västa hätä å sa: Int vill ja du talar sånt språk!"
    .. Anna-Karin 16 år "haha jag o Satu sa till varandra bara jag ska ha han innan ja far härifrån, de fick vi o får se vart detta leder!"
    .. idag - de inläggen kanske jag ger citat ur om något år! ;)
     .
  2. När jag var kanske 3-7 år hade jag så vild fantasi att mina föräldrar och dagistanter visste inte alltid vad som var sant av det jag sa, så de fick ta reda på några gånger.. Den fantasin jag hade då önskar jag jag hade idag när jag skriver essä.
    .
  3. Jag spelde futsal när jag var liten, men det blev bara pojkar i laget och de tvingade mig som var bollrädd att stå i mål, vilket sen ledde till att de blev arga på mig när jag bara släppte in mål -> Jag slutade futsal..
    .
  4. Jag hade en serietidning för barn som handlade om hur barn blir till när jag var mycket liten, "Pär, Ida och Minimun". Har den ännu, men tycker den är pinsam i dagens läge!
    .
  5. Jag är livrädd för getingar, då menar jag livrädd! Ser jag, hör jag, känner jag av en geting springer jag iväg och är helt kallsvettig! Den som skrattar åt mig  när jag är i detta skede går en säker död till mötes vill jag lova!
    .
  6. Jag var nykterist hela högstadiet! Tyckte alla som dricker alkohol é dumma i huvudet, det tycker jag än, bara att nu är jag en av dem.
    .
  7. Jag gråter väldigt lätt i filmer men inte om någon är elak mot mig. Men när det gäller lycka eller någon annan har det jobbigt har jag lätt till tårar. Anna-Karin = lipsill
    .
  8. Jag var som barn attetnion whore, men som tur har det "tonat ur" sig de senaste åren. Jag gjorde allt för att få uppmärksamheten av mina syrror när jag var liten, och om de hade kompisar envisades jag om att få vara med dem. Jag menar halo" jag har ju ALLTID varit universums CENTRUM!

haha okej, nu måste jag sluta o läsa på prov, inte öppnat boken än. Hoppas ni tyckte det var lite underhållande iallafall!

Kommentarer
Postat av: janie

hahaha "anna-karin 8/9 år" ! vitsi va gulligt :D:D Sen dedä lipsill, jag börjar gråta AV ALLT så jävla lätt :D du e int ensam ;) speciellt filmer! om nån dör eller återförenas eller nå :D sen om nån höjer rösten ens lite ti mej kan ja böri gråt hu lätt som helst ;)

2009-05-11 @ 22:27:45
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Annu

haha nå jag e nog en sådan lipsill i alla filmer (förutom skrcäk o thriller, om jag inte lipar av rädsla) haha e väl känd för det antar jag ;)

2009-05-12 @ 11:29:34
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0