2009-05-13 @ 21:23:29
.. har hållit på som en galning idag, men ändå tycker jag inte fått något gjort! Roligast idag har iallafall varit att prova kläder till VILA showen, och roligaste med den är att de alltid trodde jag var en nummer mindre än jag var, haha! men med mina långa ben o widescreen ass blir det nog inga XS brallor! Vi ska ha 6 byten och de 2 sista kläderna kan bytas så får se om det är något som passar nu på fredag då med tanke på att de tror jag e pytte liten?! ;) Hur som helst är vi ett super kiva gäng med där nu, alla fjantar sig o beter sig som de skulle gå i dagis ungefär, så jag förstår inte hur folk kan få för sig vi är bitchar? haha nej nej, snarare underhållning för barn?? (!)

Kom just precis hem och är helt slut, men ska börja förbereda min essä inför imorgon, jag vet jag är sent ute men har INTE på något sätt hunnit göra något åt det tidigare..suck suck suck! Hoppas ni haft en toppen dag, jag hann inte vara ut o cykla nå idag, men planerar göra magisar innan jag far o sussar, för min mage är inte den plattaste nu efter all stress o ångest jag fått stå ut med de senaste månaderna.. MEN nu blir det ändring :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

heh, du själv är ju hur trevlig som helst, inte bara vi andra! We bitches rules the world!

2009-05-13 @ 22:21:47
Postat av: sabina

tack skitmycket. det är alltid roligt att få beröm för det uppmuntrar till att fortsätta köra sin stil. men jag har oftast den principen: tycker jag om det så använder jag de, fast de kanske inte är högsta mode :)

2009-05-13 @ 22:49:06
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0