2009-05-09 @ 15:45:20

Tack för bilden! :)


Ska på bio ikväll, hela dagens program blev ändrat så allt har varit lite upp och ner. Men ska verkligen bli kul att fa på bio med Lena ikväll, vi båda behöver nog detta. Vi ska se "Dumpa honom", så det passar väl bra till oss just nu, haha! Skämt o sido (eller?). Nojoo nu ska jag börja ta o fixa mig, sitter ännu i pyjamas och dreglar. Försökt läsa lite på prov idag, men ni vet ju hur det brukar sluta, alla vill mitt i allt prata med en så telefonen har gått varm, heh! För de som undrade över TIGI, är att jag ska stå modell för det 24.5, så då ni! Vet ännu inte riktigt vad bilderna ska användas till men någon Photoaward är det frågan om iallafall, så det återstår ju att se. Ska prova kläder nu på tisdag, så jag börjar bli nervös redan nu haha! Jo jag vet jag e lite knasig!

Kommentarer
Postat av: Johan

Så lite så! Citerar dig "snyggilainen" ;)

2009-05-12 @ 11:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0