2009-05-14 @ 15:03:25
.. vad de blåste då jag cyklade hem! Jag o Lena cyklade till stan i morse (!!!!), så de som vet hur morgontrött jag är kräver jag en applåd från, för det va inte kul att stiga upp tidit o anstränga sig genast! Nåja det tog "bara" ca 17 min att cykla LÅNGSAMT till stan, men hemvägen cykla jag så fort jag kunde i MOTVIND så det tog nästan längre, o de bara sved i öronen när jag kom hem o benen bara skakade, så jag hoppa i duschen o har just precis käkat. Ska nu sova en stund, sen göra läxor o inlämningsuppgifter o sen på genrep..

Jo ännu med cyklandet, det värsta var att jag trampade allt vad jag orkade i nerförsbacken men slapp nästan inte ens fram, för det blåste så hår! Så den som sa att cykla är kul kan gräva ner sig!!

Önska mig lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0