2009-05-29 @ 22:36:58
Oj oj vilken dag, som jag skrev tidigare var jag ju påväg efter Eski, så vi for ut o köra, Jessica kom med också. Fan vad vi skratta o garva, hade riktigt ont i magen ett tag! Vi sökte vägar, picknickade, sjöng så falskt vi kunde, dansade, tryckte in en cykel i bilen och massa till.. Helt galna var vi!! :D

Tror inte någon kan ha avslutat årskurs 2 i gymnasiet på ett roligare sätt.. Ja för enligt denna kväll tror jag inte vi i alla fall blivit klokare efter dessa 2 år, haha!

SVÄÄÄNG!!!

Kommentarer
Postat av: öst

hahaa, den va super! å sväääng va asbra, du kanske hittar kex under sätet?

2009-06-02 @ 21:09:35
Postat av: Annu

haha jodå, kex hittade jag ngt dagar senare, eller pappa. Hundarna fick kexen! :D



Vi borde göra favorit i repris.. :D

2009-06-02 @ 21:34:40
URL: http://theannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0