2009-05-25 @ 21:12:06
haha, måste bara skriva sådan rubrik. Sitter nämligen och asgarvar till en som har en blogg o skriver helatiden "keep on haitng me, It's just making me fameous!" haha.. Nåjaa nog om det!

Idag har det varit en riktigt piss dag! Det började med att jag cyklade till skolan för jag hann inte med bussen, så väl i skolan på biologin fick jag veta jag failat i kursen som jag trodd gått bra.. Så det drog enr på mitt humör helt och hållet, bättre blev det inte av att ha hörförståelse i engelska, så då skulle jag ju ha behövt all min konsentration på det, men som ni kanske förstår funderade jag på hur jag ska göra med biologin nu..

Nåja sen cyklade jag hem med söndriga strumpbyxor, fy fan! Väl hemma efter att cyklat i super fart (10 min, snabbare än bussen min HAH) satte jag mig och käkade 2 smörgåsar för var så jävla hungrig. Efter det hoppade jag in i Lenas bild och åkte till Vörå för att rida min spontana ridlektion. Lektionen var lätt bäst och jag fick en busig ponny/häst vid namn Mirre. Så nu sitter jag bara o ler, men kroppen skriker. JO, sen såg jag ju Mikka igen, va så kul att se henne igen efter att hon varit månader i Sverige. Hon är alltid så glad o positiv, det bara lyser glad/bra energi om henne så man kan inte bli annat än glad i hennes närvaro! Så vi ska KANSKE KANSKE om jag får fixat pengar till onsdag ut, ska bli så kul om det fixas!!

Så de va en snabb sammanfattning av dage, nu ska jag äta lite mat, sen duscha och hoppa iväg i säng o sussa! Sov gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0