2009-05-19 @ 08:23:03

Sitter i skolan som bäst och vrider mig av smärta (ont i magen). Bättre blev det inte av att vi skulle prova blodgrupper på biologin. Ett stick i fingret kan många tycka är ingenting och de som inte vill göra det är bara fåniga, men jag har seriöst sjukt obehag för att få helst ett litet stick i fingret om det kommer blod ut efteråt!! Endast i nödfall tar jag blodprov o dylikt..

Nåja, ska skriva mitt nästsista prov idag, Engelska nr2, i morgon modersmål textkompetens, sen är det över för denna vår! Eller jag har en filmrecension, 1 teckning som ska göras och 2 teckningar som ska lämnas in före fredagen, så inte blir det någon lugn och ro här inte, men SEN!

Ah jag hitta min vårfestklänning igår! En guld färgad skit cool klänning, den med ett par svarta högklackar NAM NAM NAAAM!! Det bästa av allt är att den är från VILA, och för showen fick vi presentkort dit men har inte hämtat ut det än så vet inte för hur mycket det är, men då bör väl klänningen anyway inte vara så dyr! :)

Hoppas ni haft det bra hittills och orkar med allt nu in i det sista, för tänk SNART ÄR DET SOMMARLOV!! *happy åkersork*


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tur har jag inte lika fullt upp länge! bara en passa prov kvar + friluftsdag :P

Kommer du föresten och kollar tävligen vid pohjanlaukka på torsdag? Borde starta kl. 16, fast min klass startar väl kl. 18 tror jag :)

2009-05-19 @ 20:31:57
URL: http://www.nogg.se/ememss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0